Els nens i nenes de la classe de P5 hem anat de visita a les cotxeres del Tram a fer l'activitat "Mira el tram". Hem vist un conte on ens han explicat com és el dia a dia del tram i després hem pujat a un tramvia, hem vist com el rentaven i hem pogut fer de maquinistes! Aquí teniu un recull de fotografies de l'activitat.
divendres, 8 de desembre del 2017
ACTIVITAT "MIRA EL TRAM"
Els nens i nenes de la classe de P5 hem anat de visita a les cotxeres del Tram a fer l'activitat "Mira el tram". Hem vist un conte on ens han explicat com és el dia a dia del tram i després hem pujat a un tramvia, hem vist com el rentaven i hem pogut fer de maquinistes! Aquí teniu un recull de fotografies de l'activitat.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada