Pàgines
(Mou a...)
Pàgina d'inici
GALERIA FOTOGRÀFICA
EL MEU ANIVERSARI 2018-2019
L'HORA DEL CONTE A LES CLASSES DEL SOL, ELS ASTRONAUTES I ELS ALIENÍGENES!
▼
dijous, 9 de març del 2017
CAMPANYA FRUITA A LES ESCOLES
Aquesta setmana hem tornat a rebre fruita a l'escola gràcies al programa: "Fruita a les escoles"!
Avui hi havia Cirerol i ens l'hem menjat sol o amb oli i sal! Estava boníssim!
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web