Pàgines
(Mou a...)
Pàgina d'inici
GALERIA FOTOGRÀFICA
EL MEU ANIVERSARI 2018-2019
L'HORA DEL CONTE A LES CLASSES DEL SOL, ELS ASTRONAUTES I ELS ALIENÍGENES!
▼
divendres, 23 de desembre del 2016
EL TIÓ HA CAGAT A EDUCACIÓ INFANTIL!
El Tió va venir a visitar-nos ja fa uns dies a l'escola. Li hem donat menjar durant tot aquest temps i al final, després de molt cantar i picar... ha cagat!
Ens ha portat un ou de xocolata que estava boníssim!
Fotografies Tió
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web