Els nens i nenes d'Infantil hem anat al Castell de Cornellà! Allà hem vist una obra de teatre sobre la Llegenda de Sant Jordi i ens ha agradat molt! El drac era molt gran i feia una mica de pooooor! Però al final ens l'han deixat tocar i hem vist que no feia res!