Pàgines

dimecres, 16 de desembre del 2015

LA FESTA DEL COLOR VERMELL

La classe de P3 ha celebrat la Festa del color Vermell! En aquesta fetsa hem vingut tots vestits amb roba d'aquest color i hem fet diferents activitats amb gomets i ceres. També hem ballat, cantat i menjat gelatina de color vermell!
també hem pogut jugat i emportar-nos un globus vermell! Ens ho hem passat molt bé!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada