Pàgines
(Mou a...)
Pàgina d'inici
GALERIA FOTOGRÀFICA
EL MEU ANIVERSARI 2018-2019
L'HORA DEL CONTE A LES CLASSES DEL SOL, ELS ASTRONAUTES I ELS ALIENÍGENES!
▼
dimarts, 17 de febrer del 2015
EL PALAU DE LA MÚSICA
El passat 11 de Febrer els Ànecs, els Ratolins i els Micos vam anar al Palau de la Música de Barcelona per gaudir de l'espectacle "Trencadís de Cançons".
Ens ho vam passar molt bé; vam riure, cantar i aplaudir molt!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
‹
›
Inici
Visualitza la versió per a web
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada