Pàgines

dilluns, 21 d’octubre del 2013

ANEM AL MERCAT CENTRE!



Avui tot el cicle d'Educació Infantil hem fet la primera sortida del curs, al mercat centre. 
Hem visitat totes les botigues i hem fet esmena en els fruits de la tardor. Tota la gent estava encantada en veure'ns i fins tot ens han convidat a fer un tastet de fruites boníssimes!!
Aquí us deixem moltes fotos de la nostra visita.


El Mercat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada