Per celebrar la castanyada aquest any hem realitzat un taller intercicle barrejant infants de P3, P4 i P5 en diferents grups. En aquests tallers hem pintat fulles de la tardor per fer un titella. Aquí teniu un recull de fotografies de l'activitat.
Pàgines
▼
dimecres, 29 d’octubre del 2014
divendres, 24 d’octubre del 2014
ANEM A RECOLLIR FULLES AL PARC
Ja ha arribat la tardor i els infants de P4 i P5 han sortit al parc a recollir fulles per a l'escola. N'hem reunit un bon munt per a poder fer moltes activitats amb elles. Mireu què bé s'ho han passat recollint-les!
![]() |
| De P4 i P5 recullen fulles al parc |
![]() |
| De P4 i P5 recullen fulles al parc |
dimecres, 22 d’octubre del 2014
ANEM A VEURE ELS PALLASSOS AL PATRONAT DE CORNELLÀ
Enguany s'ha tornat a celebrar la setmana dels pallassos al Patronat de Cornellà i hem anat a veure el seu espectacle. Hem gaudit molt amb en Madaleno i en Melindro, són molt divertits i ens han fet riure molt.
Aquí teniu un recull de fotografies per a que vosaltres també rigueu una mica. (Cliqueu a la llegenda de la fotografia i aquesta us dirigirà directament a l'àlbum Picasa).
![]() |
| De Els pallassos al patronat |





