La classe de P-5 ha anat a veure “El soldadet de plom” de Hans Christian
Andersen.
Pàgines
▼
dimarts, 29 d’abril del 2014
dilluns, 28 d’abril del 2014
LA LLEGENDA DE SANT JORDI AL CASTELL DE CORNELLÀ
Com cada any hem anat
a veure la llegenda de Sant Jordi al Castell
de Cornellà. Els nens i nenes viuen el conte acompanyats dels seus principals personatges
a la vegada que descobreixen el Castell des del pati amb les parets de pedra, l’escala,
les finestres…
Ens ha agradat
molt!
![]() |
| SANT JORDI 2014 |
dilluns, 14 d’abril del 2014
FEM LA MONA DE PASQUA
Aquest any, per celebrar la Pasqua a cada
classe hem fet una mona de xocolata entre tots. Per la tarda ens la
vam menjar per a berenar. Estava boníssima!
A continuació teniu les fotos de les nostres mones de pasqua.
A continuació teniu les fotos de les nostres mones de pasqua.
P-3
P-4
FUNDACIÓ ANTONI TÀPIES
El passat 4 d’abril la classe de P-3 vam anar d’excursió
a la Fundació Antoni Tàpies. Vam poder fer una visita guiada i un taller.
Després vam anar a dinar i a jugar al parc.
![]() |
| Tàpies P3 |
AQUÀRIUM
El passat 3 d’abril la classe de P-4 vam anar d’excursió
a l’Aquàrium. Vam poder observar , tocar i passar-ho molt bé.
![]() |
| Aquarium P4 |
LA FUNDACIÓ JOAN MIRO
El passat 1 d’abril la classe de P-5 vam anar d’excursió
a la Fundació Joan Miró on vam fer una visita
comentada de les obres de Miró i un taller : “ De peus
a Terra”. Després vam anar a dinar al parc i
a jugar.
![]() |
| Miró P5 |



